سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] دوستان خدا آنانند که به درون دنیا نگریستند ، هنگامى که مردم برون آن را دیدند ، و به فرداى آن پرداختند آنگاه که مردم خود را سرگرم امروز آن ساختند ، پس آنچه را از دنیا ترسیدند آنان را بمیراند ، میراندند ، و آن را که دانستند به زودى رهاشان خواهد کرد راندند و بهره‏گیرى فراوان دیگران را از جهان خوار شمردند ، و دست یافتنشان را بر نعمت دنیا ، از دست دادن آن خواندند . دشمن آنند که مردم با آن آشتى کرده‏اند . و با آنچه مردم با آن دشمنند در آشتى به سر برده‏اند . کتاب خدا به آنان دانسته شد و آنان به کتاب خدا دانایند . کتاب به آنان برپاست و آنان به کتاب برپایند . بیش از آنچه بدان امید بسته‏اند ، در دیده نمى‏آرند . و جز از آنچه از آن مى‏ترسند از چیزى بیم ندارند . [نهج البلاغه]

اسامی کاندیداهای سراب برای انتخابات مجلس نهم

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/3 3:42 عصر

با توجه به اعلام قطعی نتایج صلاحیتهای نامزدهای انتخابات مجلس نهم، رقبای این انتخابات در شهرستان سراب  به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر خواهد بود:

1. احمد زاده ایوق، علی
2. بهمنی، مهناز
3. پیرانی رازلیقی، جواد
4. رسولی شربیانی، رضا
5. زمانی، جعفر
6. صنعتی، امیر
7. علیا نسب، سید حسین
8. مبشر دولت ابادی، محمد
9. ملکی، احمد
10. نظری، ناصر

از آنجا که نویسنده این وبلاگ آقای سید حسین علیانسب را از نزدیک می شناسد و از اهداف و انگیزه های ایشان باخبر است و ایشان را فردی متدین، ولایتمدار، دلسوز مردم، و دارای تحصیلات علوم دینی و دانشگاهی می بیند و از هرگونه انگیزه و شائبه قدرت و مقام مبرا می داند با احترام و ادب به همه نامزدهای دیگر ایشان را به عنوان نامزد اصلح برای مردم معرفی می کند.

 




کلمات کلیدی :