سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]

سرگردانی اصلاح طلبان و طرفداران روحانی در انتخابات مجلس 98

ارسال‌کننده : شربیانی در : 98/9/16 8:49 صبح

با توجه به اینکه اصلاح طلبان در سال 1392 و 1396 تمام سرمایه سیاسی و اجتماعی خویش را برای انتخاب حسن روحانی هزینه کردند و امروز دولت ایشان عنوان ضعیف ترین دولت را در تاریخ ایران به خود اختصاص داده است. و عملاً کشور را در طول این 6 سال با گره زدن حل تمامی مشکلات اقتصادی به برجام و توافق هسته ای، به تعطیلی کشانده و در پی آن خیلی از کارخانجات و مراکز تولیدی را به تعطیلی و ورشکستگی کشانده است. که البته تنها عامل این مشکلات برجام نبوده، بلکه واردات بی رویه و بی برنامه کالاها و علی رغم وجود جنس های مشابه داخلی و به کارگیری مدیران خسته و پیر و فرتوت مزید بر علت بوده است؛ شکست ها و بی توفیقی های این دولت در کارنامه اصلاح طلبان نیز درج شده است و آنها راه فراری از این کارنامه تاریک، سیاه و ننگین ندارند.

 

اکنون مردم ایران در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند؛ ثبت نام داوطلبان به پایان خود رسیده است و تقریباً چهره های آماده برای رقابت روشن شده اند؛ اما اصلاح طلبان باید بدانند که راه فراری از سیاست بی نتیجه دولت روحانی ندارند. آنها حق ندارند منافقانه از دولت کناره جویند و اعلام برائت کنند چرا که اکنون زمان توبه نیست و مردم توبه و اعلام برائت آنها را نخواهند پذیرفت. امروز زمان پاسخگویی است. اگر دوستان اصلاح طلب کاندیدای مجلس شوند باید پاسخگوی حمایت خود از دولت ضعیف و بی تدبیر حسن روحانی باشند. جوانان، دانشجویان و مردم انقلابی باید این اشخاص را در کارزار انتخاباتی به چالش بکشند و دلیل حمایتشان را از حسن روحانی و دولت ایشان بخواهند و این سوال را بپرسند که با وجود کارنامه سیاه و تاریک، با چه رویی دوباره وارد میدان شده اند؟

 

اگر بخواهم مصداقی سخن بگویم به طور مشخص در حوزه انتخابیه سراب، مهربان و شربیان، آقایان حسین انواری، مجید نصیرپور، مهناز بهمنی چهره های شاخصی هستند که به طور صریح از دولت حسن روحانی حمایت کرده اند. آقای نصیر پور همکاری نزدیکی با دولت حسن روحانی داشته است. به طوری که مدتی در معاونت پارلمانی ریاست جمهور مسئولیتی داشته است. خانم بهمنی به طور صریح از مواوضع دولت روحانی در مجلس حمایت کرده است و در دفاع از وزرای روحانی و دیگر امور سخن گفته است. اسناد همه این حمایت ها موجود است و قابل انکار و فراموشی نیست.

 

به هر حال مردم به هوش باشند و انتخاب درستی انجام دهند و فردا گلایه نکنند که چرا اوضاع کشور اینگونه پیش می رود. انتخاب دست خود مردم است. پس به فریبکاران و منافقان اعتماد نکنیم و به گذشته برگردیم و سابقه افراد را به دقت بررسی کنیم.

هموطن و همشهری عزیز! پیشرفت و آبادانی کشور در گرو انتخاب درست من و تو است!




کلمات کلیدی :