سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]

خسارت به شهر و مردم، نتیجه بی تدبیری شورای شهر جدید

ارسال‌کننده : شربیانی در : 93/1/3 12:7 عصر

خسارت به شهر و مردم، نتیجه بی تدبیری شورای شهر جدید

در حالی که تنها شش ماه از کار شورای شهر و شهردار جدید گذشته است نه تنها مردم نارضایتی شدیدی از شهردار جدید دارند بلکه اخیراً شاهد اختلافات شدیدی بین شهردار و اعضای شورای شهر پدید آمده است.

مردم نه تنها به عملکرد شهردار جدید معترض هستند بلکه به برخورد ایشان با مردم نیز معترضند. بنا به گفته مردم شربیان، شهردار جدید نه تنها به مردم و ارباب رجوع احترام نمی گذارد و حقوق شهروندی آنان را رعایت نمی کند بلکه احترام لازم به ریش سفیدان و بزرگان شهر را نیز رعایت نمی کند.

از اصول مسئولیت و مدیریت این است که مردم و ارباب رجوع تکریم گردند. و این مسئله زمانی که مدیر از سن کمتری برخوردار است اهمیت بیشتری پیدا می کند.

آنطور که از زبان مردم شنیده می شود اشکالات مهم شهردار عبارت است از بی تجربه گی، عدم تخصص در مسائل مربوط به حیطه کاری، ناآشنایی با اصول حرفه ای مدیریت و اخلاق حرفه ای، ناآشنایی با مردم داری و عدم رعایت حقوق مردم و بی توجهی به تکریم ارباب رجوع و...

نکته جالب اینجاست که نویسنده این سطور چند ماه پیش به برخی اعضای شورای شهر تذکر داد در انتخاب شهردار جدید دقت لازم را به خرج دهند و از قربانی کردن مصالح عمومی مردم و شهر به خاطر اختلافات سلیقه ای بپرهیزند. که این تذکر با پرخاش برخی از دوستان مواجه شد و صاحب این وبلاگ را به بی اطلاعی از اوضاع شربیان و شهرداری متهم ساختند و ما را لایق اظهار نظر در این زمینه ندانستند. به هرحال اتفاقی است که پیش آمده و امیدوارم که دوستانی که در شورای شهر فعالیت می کنند و زحمت می کشند و بنده از همه آنها صمیمانه تشکر می کنم، امیدوارم و خواهش می کنم که در برخورد با مسائل نهایت دقت را داشته باشند، عجولانه تصمیم نگیرند و مصالح و منافع مردم را در نظر بگیرند، شاید تعویض دوباره شهردار به صلاح نباشد، البته دوستان شورای شهر بهتر می دانند بالاخره اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند.

صاحب این وبلاگ هیچ نظری مبنی بر بازگشت شهردار سابق (آقای صمدپور) ندارد این نکته را عرض می کنم تا برخی موضع منفی این وبلاگ درباره تغییر شهردار (در شهریور92) را، نوعی حمایت از شهردار سابق به دلیل نسبتی فامیلی با ایشان، تلقی نکنند تنها چیزی که برای صاحب این وبلاگ اهمیت دارد پیشرفت و ترقی شربیان و افزایش رفاه و آسایش عمومی است. چند ماه قبل هم که در این وبلاگ به عدم لزوم تغییر شهردار اشاره شد هیچ نظری بر روی مصداق خاص نبود بلکه احساس می شد نفس تغییر به صلاح نیست.

 




کلمات کلیدی :