سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

تبریک سال 91

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/27 12:12 عصر

پیشاپیش سال جدید را به همه هموطنان به ویژه همشهریان عزیز تبریک عرض کرده و سال خوب و سرشار از موفقیت و کامروایی را آرزو می نمایم.




کلمات کلیدی :

مشارکت مردم سراب 75 درصد/آرای نامزدهای سراب

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/15 6:10 عصر

"محمدرضا بیرامی"، میزان مشارکت مردم سراب در این دوره از انتخابات را بیش از 75 درصد اعلام و اظهار کرد: جمع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه 68207 رای بوده است و خانم "مهناز بهمنی" با کسب 31038 رای، (حدود 47درصد) به عنوان منتخب مردم شهرستان سراب راهی ساختمان بهارستان می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان سراب، نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراب، به ترتیب آراء زیر را کسب کردند:
خانم "مهناز بهمنی"، 31038 رای
رضا رسولی شربیانی 12379 رای
امیر صنعتی مهربانی 12093 رای
ناصر نظری 4895 رای
علی احمدزاده 2882 رای
سیدحسین علیانسب 1498 رای
احمد ملکی 1096 رای
جواد پیرانی رازلیقی 514 رای
جعفر زمانی 359 رای.

این حضور حداکثری مردم و نیز انتخاب خانم بهمنی را بار دیگر به مردم شریف و منتخب آنها تبریک و تهنیت عرض مینمائیم.

 




کلمات کلیدی :

رنگ و بوی فتنه در سخنان هاشمی

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/13 10:40 صبح

رنگ و بوی فتنه در سخنان هاشمی
رفسنجانی و کروبی 
باز حضور مردم و لبیک قاطع به فرمایشات رهبری، برخی را که تحمل ولایتمداری مردم را ندارند واداشت تا برای تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی، سخنانی بی ربط و غیرمنطقی را بر زبان برانند!!

آقای هاشمی رفسنجانی هنگام انداختن رای گفته استک (نقل به مضمون) اگر نتایج انتخابات همانی باشد که مردم داده اند مجلس خوبی خواهیم داشت.
همه می دانند که ریشه همه مشکلات و فتنه در سال 88 به آقای هاشمی مخصوصاً به نامه بی ادبانه و بدون سلام ایشان خطاب به حضرت آقا برمیگشت، حال شواهد به ما اینطور نشان می دهد که این سخن ایشان در روز 12 اسفند 1390 کاملاً برنامه ریزی شده بوده و برداشتی از دستورالعمل های سال 88 می باشد! لذا مردم عزیز و بصیر ایران همانطور که حساسیت انتخابات مجلس نهم را درک کرده و با حضور خود دشمنان را مأیوس نمودند باید باز به هوش باشند و هر گونه اقدام برخی فتنه گران را پاسخی درخور داده و آنها را سرجای خود بنشانند! از مسؤلان امنیتی و اطلاعاتی نیز انتظار می رود وظایف خود در قبال این ملت هوشمند و غیور را انجام داده و با در نظر گرفتن عناصر فتنه و جیره خواران آنها از تکرار هرگونه نسخه ای از فتنه سال 88  جلوگیری نمایند، تا این حضور پرشور مردم تحت الشعاع کارهای احمقانه برخی در داخل کشور قرار نگیرد و اعتبار جمهوریت و دموکراسی مردم در نظر مردم جهان خدشه دار نشود، چنانچه در سال 88 با ندانم کاری برخی و غرضهای شیطانی عده ای فتنه گر، حضور 85 درصدی مردم تحت الشعاع قرار گرفت.

 




کلمات کلیدی :

پیروزی خانم مهناز بهمنی / تبریک

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/13 7:0 صبح

خانم مهناز بهمنی با کسب اکثریت آرای مردم شهرستان سراب (مهربان و شربیان) توانستند به مجلس راه یابند.
مهناز بهمنی نماینده سراب شد 

وبلاگ شربیان، دیار علامه فاضل شربیانی، این پیروزی را به ایشان تبریک گفته و آرزوی موفقیت در خدمت به مردم و ایفای وظایف نمایندگی ایشان را دارد.




کلمات کلیدی :

خبر فوری

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/12 11:41 عصر

برخی شنیده ها حاکی از سبقت آرای خانم بهمنی از آقای رسولی در شهر سراب و برخی از روستاها می باشد!




کلمات کلیدی :

   1   2   3   4      >