سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

بازگشت دکتر ولی رسولی از ژاپن

ارسال‌کننده : شربیانی در : 92/6/7 8:40 عصر

روز سه شنبه 5 شهریور 92، همشهری و دوست عزیزمون جناب آقای ولی رسولی شربیانی، که از این به بعد باید بگوییم آقای دکتر ولی رسولی شربیانی از سفر علمی خارجی به خاک مقدسمون بازگشت.

آقای رسولی چند سال قبل موفق به اخذ بورسیه شده و به کشور ژاپن سفر کرده بودند تا در دانشگاه هوکایدو، دوره دکتری خود را طی کنند.

لازم به ذکر است که آقای دکتر ولی رسولی برادر آقای دکتر رضا رسولی هستند که علی رغم اینکه بنده در جریان انتخابات 90 مجلس نقدهایی به عملکرد اطرافیان ایشان داشته و دارم ولی ارادت خاصی به این دو برادر و دیگر اخویهای ایشان داشته و این خانواده را افتخاری برای شربیان می دانم.

بنده از طرف خودم و همه اهل دانش و فرهنگ شربیان این موفقیت را به ایشان و خانواده گرامی شان تبریک عرض میکنم و برای ایشان توفیق خمت به مردم در مسیر پیشرفت و آبادانی و توسعه معاش و اقتصاد را از درگاه الاهی مسئلت می کنم.

یادش بخیر چه شبهای جمعه ای که با آقای رسولی و برخی دوستان عزیز دیگر، که در دارالقرآن شربیان جمع میشدیم و به خواندن دعای کمیل می پرداختیم؛ دعای کمیل که صفای خاص خودش رو داشت و شاید در خیلی از مکانها قابل دستیابی باشه! اما جمعی که شکل میگرفت صفا و دنیایی داشت که شاید قابل تکرار نباشد مگر با امکان بازگشت زمان به عقب!




کلمات کلیدی :