سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم»خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]

رنگ و بوی فتنه در سخنان هاشمی

ارسال‌کننده : شربیانی در : 90/12/13 10:40 صبح

رنگ و بوی فتنه در سخنان هاشمی
رفسنجانی و کروبی 
باز حضور مردم و لبیک قاطع به فرمایشات رهبری، برخی را که تحمل ولایتمداری مردم را ندارند واداشت تا برای تحت الشعاع قرار دادن این پیروزی، سخنانی بی ربط و غیرمنطقی را بر زبان برانند!!

آقای هاشمی رفسنجانی هنگام انداختن رای گفته استک (نقل به مضمون) اگر نتایج انتخابات همانی باشد که مردم داده اند مجلس خوبی خواهیم داشت.
همه می دانند که ریشه همه مشکلات و فتنه در سال 88 به آقای هاشمی مخصوصاً به نامه بی ادبانه و بدون سلام ایشان خطاب به حضرت آقا برمیگشت، حال شواهد به ما اینطور نشان می دهد که این سخن ایشان در روز 12 اسفند 1390 کاملاً برنامه ریزی شده بوده و برداشتی از دستورالعمل های سال 88 می باشد! لذا مردم عزیز و بصیر ایران همانطور که حساسیت انتخابات مجلس نهم را درک کرده و با حضور خود دشمنان را مأیوس نمودند باید باز به هوش باشند و هر گونه اقدام برخی فتنه گران را پاسخی درخور داده و آنها را سرجای خود بنشانند! از مسؤلان امنیتی و اطلاعاتی نیز انتظار می رود وظایف خود در قبال این ملت هوشمند و غیور را انجام داده و با در نظر گرفتن عناصر فتنه و جیره خواران آنها از تکرار هرگونه نسخه ای از فتنه سال 88  جلوگیری نمایند، تا این حضور پرشور مردم تحت الشعاع کارهای احمقانه برخی در داخل کشور قرار نگیرد و اعتبار جمهوریت و دموکراسی مردم در نظر مردم جهان خدشه دار نشود، چنانچه در سال 88 با ندانم کاری برخی و غرضهای شیطانی عده ای فتنه گر، حضور 85 درصدی مردم تحت الشعاع قرار گرفت.

 




کلمات کلیدی :